Lookalike, what do u think? - wenza.blogg.se

wenza.blogg.se

Jag är en svensk modemedveten kille som bara älskar mode. I min blogg kommer jag berätta om mina outfits och kommer även bjuda på några coola kombinationer som man ofta inte kan se i Sverige.

Lookalike, what do u think?

Publicerad 2013-10-19 10:30:00 i Allmänt,

Tja tja bloggen. 

Det kommer ständigt folk fram till mig och pratar Italienska, helt sjuuuukt asså! Så skriker dom "Ciao pirlo, eri impressionante nell'ultima partita!" "tu sei il migliore Pirlo!" "Posso avere il tuo autografo pirlo". 
 
Ibland spelar jag med och pretend att jag är Pirlo, haha GAHH. Jag har hört att han gör likadant med mig. GAHH Vi har faktiskt blivit polare genom detta, gaaahhh Älskar dig Pirlo my homieee!! 

Tycker du vi är lika? 
 
**************************************************************************************************************
Hi hi bloggich

There are constantly people came up to me and speaks Italian, completely sjuuuukt asså! So they scream "Ciao pirlo, eri impressionante nell'ultima partita!" "tu sei il migliore Pirlo!" "Posso avere il tuo autografo pirlo".

Sometimes I play with and pretend that I'm Pirlo, haha GAHH. I have heard that he does the same with me. GAHH We've actually become buddies through this, gaaahhh Love you Pirlo my homieee!

Do you think we look alike?

 

 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-19 13:22:47

Tycker mer att du liknar Lars Adaktusson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela