Guess whos back!! WENZAS BACK!! - wenza.blogg.se

wenza.blogg.se

Jag är en svensk modemedveten kille som bara älskar mode. I min blogg kommer jag berätta om mina outfits och kommer även bjuda på några coola kombinationer som man ofta inte kan se i Sverige.

Guess whos back!! WENZAS BACK!!

Publicerad 2013-10-11 13:10:00 i Allmänt,

Tja tja bloggen. 

GAAHHH, vad jag har saknat er, av att skriva, av att tänka, av att ÄLSKA! Shiiiit va det har varit en pärs, men samtidigt något jag bara var tvungen att göra. Min PR (Personliga rådgivare) sa till mig att jag var tvungen att hålla mig borta från datorn ett tag för att komma tillba till "verkligheten", men jag har ju insett nu att verkligheten finns ju här, här på datorn, här på internet, här på sociala medier. JAG BARA ÄLSKAR ATT SKRIVA IGEN!

Som jag berättat för er tidigare så kommer jag snart släppa min höstkollektion, shiiit så grym den kommer att bli. Snygga färger, schyssta pjyx (skor) & sviiin nicea höstkoftor... I LÖÖÖÖVE IT! 

Här är en "sneak peek" - vad tycker du? 

Visit me on Facebook
 
*******************************************************************************************************

Well Well blog.

GAAHHH, how I've missed you, to write, to think, to LOVE! Shiiiit eh it's been an ordeal, but something I just had to do. My PR (personal advisers) told me that I had to keep myself away from the computer for a while to go back soon to "reality", but the reality is right here, right here at the computer, here on the internet, here on social media. I JUST LOVE TO WRITE AGAIN!

As I told you before, I will soon release my fall collection, shiiit so cruel it will be. Nice colors, schyssta pjyx (shoes) & sviiin nicea autumn cardigans ... In loooove IT!

Here is a "sneak peek" - what do you think?
Visit me on Facebook

 

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2013-10-13 20:41:23

Du var så saknad wenza. Vad är det för PR du har som inte bryr sig om att du faktiskt bringar lycka till oss läsare?

Svar: Tack Felicia,
Jag uppskattar det verkligen och jag har även sparkat min PR som inte förstår vad som är bäst för mig

<3
wenza.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela