Ansiktskräm / Face cream - wenza.blogg.se

wenza.blogg.se

Jag är en svensk modemedveten kille som bara älskar mode. I min blogg kommer jag berätta om mina outfits och kommer även bjuda på några coola kombinationer som man ofta inte kan se i Sverige.

Ansiktskräm / Face cream

Publicerad 2013-10-18 17:45:00 i Allmänt,

Tja tja bloggen. 

Shiiit alltså vi hade en vild diskussion på lunchen at work. Jag bara "tjejer, använder ni  också ansiktskräm", alla bara "JAA" , ja bara "tycker ni också det är värt att lägga lite extra pengar på en märkesproduct så som Kanebo" dom bara "Alltså det kvittar väl vilken produkt man har, bara den fuktar huden" jag bara "EEEE NÄÄÄ, de e ju så sjukt stor skillnad & man ser ju reslutatet efter bara en dags användning" dom bara "Alltså jag kan lika bra använda en product från Ullared som från Kanebo". Jag lämnade lunchrummet och sa att jag "behövde luft" Vi har inte pratat mer om det, men helt seriöst läsare, eller hur håller ni med om att det gäller att ha riktiga products när det är ansiktet man ska sköta om ?

******************************************************************************************************
  
Hi hi Bloggich
 
Shiiit then we had a wild discussion at lunch at work. I just "Girls, do you also use face cream," all just "JAA" yes just "do you also it is worth spending a little extra money on a branded product such as Kanebo" they just "Then it settles well what product you have, only moisturizes the skin "I just" EEEE Nooo, the e's so sick big difference and you can see the optimum results after just one day of use "they just" Then I might as well use a product from Ullared as from Kanebo. "I left the lunch room and said that I "needed air," We have not talked about it, but quite serious readers, or how do you agree that it is important to have real products when it's on your face?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Robin Staafs bror

Publicerad 2013-10-19 00:57:53

Har du onanerat med dessa exklusiva krämer någongång?

Svar: Hejsan Robin Staafs bror! Jag har faktiskt testat detta, men det gav mig lite knoppar, så därför har jag inte valt att göra det mer. MEN detta kan ju också bara vara min hud som har överreagerat. Så mitt tips är att testa det! GO FOR IT! <3
wenza.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela