WORKOUT - wenza.blogg.se

wenza.blogg.se

Jag är en svensk modemedveten kille som bara älskar mode. I min blogg kommer jag berätta om mina outfits och kommer även bjuda på några coola kombinationer som man ofta inte kan se i Sverige.

WORKOUT

Publicerad 2013-06-29 12:20:28 i Allmänt,

Tja tja bloggen 
 
Igår va jag iväg och shoppa, ååå så mycket folk asså!!! Men shit vad jag tjänade pengar. Köpte ett par nya shoes, jag bara älskar shoes, har typ 2st. Jag ska visa er min latest inköp imorgon! Ni kommer älska dom! 
 
Idag är det helg, jag bara älskar helgen. Men kan man börja den bättre än med sin egna PT!!! Gaaaahhh älskar min PT, han gör mig så snygg!! Idag var det fokus på stussen.........
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Yesterday I was off to go shopping, AAA so many people asså! But shit what I was earning money. Bought a new pair of shoes, I just love shoes, have type 2 pieces. I'll show you my latest purchase tomorrow! You will love them!

Today is the weekend, I just love the weekends. Can you start it better than with my own PT! Gaaaahhh love my PT, he makes me so hot! Today was the focus on the hips............

 
 
Min träningsoutfit - NIKE STYLE DELUX!! Denna outfit har jag på mig när jag och min underbara PT kör övningar... 
 
 
Huksittande som bara får min rumpa att bli så jäkla tight..... Jag bara älskar att få min rumpa så tight. I hörlurarna pumpar jag massa backstreet boys - as long as you love me, favvo band (längtar tills jag ska se dom live igen) !! 
 
 
Ryggövningar - Min PT säger att dessa övningar är bra
 
 
"KNIP STUSSAN" Skriker min PT. Jag bara älskar när min PT kör med mig.... :)
 
 
Här jobbar jag för att få bort mina kärlekshantag på sidorna.. jag bara älskar denna övningen! 
 
 
RESULTATET: SÅ JÄVLA TIGHT DOSA!! Min stussa är allt min älsklingsdel på kroppen! Så jävla vacker... 
 
 
Självklart måste jag fylla på med min proteindrink innan jag hoppar in i duschen! DAMN vilket hårt pass. 
STORT TACK TILL MIN PT! 


Älskar ni läsare också att träna?
 

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2013-06-29 12:43:42

Hahhaha detta gjorde min lördag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela