Surf it up - wenza.blogg.se

wenza.blogg.se

Jag är en svensk modemedveten kille som bara älskar mode. I min blogg kommer jag berätta om mina outfits och kommer även bjuda på några coola kombinationer som man ofta inte kan se i Sverige.

Surf it up

Publicerad 2013-06-24 08:17:12 i Allmänt,

Tjena bloggen.
Jag har saknat er... Har varit för bakis nu efter midsommar o har inte orkat uppdatera. Hoppas ni förlåter mig:S?

Dagens outfit kommer bli den grymma surf-looken. Ett par dressman-shorts(199kr) & en skrikande grön surf T-shirt från Ullared (99kr).

Nu rockar vi.
Hade ni läsare en bra midsommar?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-06-24 10:00:55

Var är solbrillorna? :-o

Svar: Vågar inte lägga upp dom, måste ha ett ok från en viss person :)
wenza.blogg.se

Postat av: Matt

Publicerad 2013-06-24 12:30:57

Du hade ju inga o lägga ut 😉😎

Svar: Mattieboy - vad menar du?
wenza.blogg.se

Postat av: Timell

Publicerad 2013-06-24 15:36:27

hahaha Tjoggan aka Granen:)

Svar: Hej Timell,Kul att du tycker om min blogg. Riktigt skoj att ha lite kändisar här inne också :)!
wenza.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-06-24 17:22:19

Vilken stjärna :) feeeeeel määää

Svar: Tack min kära bloggläsare (AKA JOHAN ALL IN PERSSON) :) haha
wenza.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-06-24 22:18:46

Alltså vilket schampo använder du Wenza?
din frisyr är så chick


Svar: Hejsan kära läsare! Jag använder mig av ett shampoo som du kan hitta på Ullared. Det kallas Family Fresh och finns i 3 olika varianter. Jag tar alltid det gula (luktar curry) för det ger mig en grymt fyllig volym.
/Wenza
wenza.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-06-24 22:37:03

Tack wenza då skall jag köpa
Det schampot nästa gång
Är du singel snygging?

Svar: Gör det, du lär inte bli besviken! Snyggingen är inte singel utan har världens awesomaste flickvännen. :)
wenza.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-06-25 09:38:40

Alltså typiskt killar är som
toaletter antingen upptagna
eller fulla av skit
men keep me informed

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela