SÅ MÅNGA TANKAR - wenza.blogg.se

wenza.blogg.se

Jag är en svensk modemedveten kille som bara älskar mode. I min blogg kommer jag berätta om mina outfits och kommer även bjuda på några coola kombinationer som man ofta inte kan se i Sverige.

SÅ MÅNGA TANKAR

Publicerad 2013-06-27 18:20:00 i Allmänt,

Hej Bloggen. 

Har saknat er läsare så grymt mycket!! Jag bara älskar er så mycket! GAAHHHH!!
Igår hade jag 140 st unika läsare !! HELT SJUUUUUUUKT.. LÖVE TO YOU ALL. 

Eftersom min blogg expanderas och jag får fler och fler läsare från alla världens hörn så måste jag ju bara utveckla bloggen lixom. Så nu kommer jag också köra min blogg på engelska. 

Igår fick jag en djup tanke om livet. Tänk om jorden bara skulle gå under idag lixom, varför ska vi då gå runt och göra saker som vi inte vill? Nä, jag skulle vilja rekommendera er något som jag alltid säger & som jag vet att mina vänner alltid förknippar mig med  & det är "Fånga dagen" eller "Carpe diem" som det heter på tyska. Shit ibland blir jag bara så djup när jag spinner vidare på allt. Men uttrycket Fånga dagen det är precis så som jag är. Så gå ut i idag och gör det ni verkligen vill, strunta i allt annat, bara gör det! Jag ska göra det i alla fall, ikväll ska min flickvän ut och äta och då ska jag passa på att se mitt favoritprogram "Sommar med Ernst" och lära mig allt som han kan! Jag bara älskar Sommar med Ernst. 
 
Vilket program är älskar ni läsare?
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Yesterday I had a deep thought about life. What if the Earth would just go in today lixom, why should we go around and do things we do not want? No, I would like to recommend you something that I always say that and I know my friends always associate me with & it's "Catch the day" or "Carpe diem" as it is called in German. Shit sometimes I just so deep when I spin on everything. However, the expression Catch the day it's just the way I am. So go out today and do what you really want, ignore everything else, just do it! I'll do it anyway, tonight my girlfriend are out to eat and then I like to see my favorite "Summer with Ernst" and learn all that he can! I just love summer with Ernst.

What program do you readers love?

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Guden

Publicerad 2013-06-27 18:52:51

Hej. jag har precis börjat att följa denna unika blogg och jag vill bara tala om för dig att jag e sjukt imponerad av ditt skrivande. Du har verkligen fångat mig. du har blivit som en storebror för mig !! XO Din Guden!!

Svar: Tack. Inte varje dag man får sådana fina ord från gud :) all kärlek till dig min underbara läsare / Wenza
wenza.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela