PRODUCTS FOR LIFE - wenza.blogg.se

wenza.blogg.se

Jag är en svensk modemedveten kille som bara älskar mode. I min blogg kommer jag berätta om mina outfits och kommer även bjuda på några coola kombinationer som man ofta inte kan se i Sverige.

PRODUCTS FOR LIFE

Publicerad 2013-06-26 12:10:00 i Allmänt,

Hej bloggisen. 

Tack för ert stöd till min nystartade blogg. Jag hoppas ni kommer att följa mig i en lång tid framöver. Jag skulle uppskatta om ni tog er tiden att sprida mina inlägg till nära och kära via facebook. Det hade uppskattats väldigt mycket. Här kommer dagens post. 
 
Varje morgon använder jag massor av products som jag bara älskar! Eftersom det har varit mycket snack i media senaste tiden om "bad products" så har jag valt att ta fram mina egna små bebisar som jag använder varje dag. 
 

Pro Sport - har vitamin 85 och är grymt refreshing för huden. Jag vet att jag har skrivit om min Family Fresh sedan tidigare, men där vill jag klargöra att det har jag till håret. Jag bara älskar denna tvålen
 
 
Rexona - for women. Ibland behöver jag mer effekt för svettningen än för själva lukten. Då passar 48h rexona women perfekt! Jag bara älskar när jag inte går svettig! 
 

Acqua di GIO Armani - Min absoluta favorit perfym, jag bara älskar den! Funkar till allt.... 
 
 
Rapsodine - Ibland kan jag bli lite väl svettig, då använder jag som rexona, men tar jag för mycket rexona så blir jag snustorr och då behöver jag fukta till den igen. Då använder jag Rapsodine & jag bara älskar den! 
 
 
Vilka produkter älskar ni läsare?

Kommentarer

Postat av: don tedde

Publicerad 2013-06-26 14:21:10

85? på min stod det B5. skärpning wenza

Svar: Ber om ursäkt läsare, det ska självfallet vara B5 :D
wenza.blogg.se

Postat av: Cammi

Publicerad 2013-06-26 16:55:13

Vilka bra products du använder. Det är ordning o reda med dig det märker jag det.
Och Gio - den bara älskar jag!

Postat av: singel

Publicerad 2013-06-26 18:50:26

märker du större framgång hos tjejer
med någon speciell produkt?

Svar: Helt klart är det rexona...
wenza.blogg.se

Postat av: Wenzas bättre hälft

Publicerad 2013-06-26 18:54:52

Nu förstår jag varför MIN deo alltid tar slut ;) Du är sjuk haha! Hälsningar din bättre hälft

Svar: :) puss puss <3
wenza.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela