Making my hair - wenza.blogg.se

wenza.blogg.se

Jag är en svensk modemedveten kille som bara älskar mode. I min blogg kommer jag berätta om mina outfits och kommer även bjuda på några coola kombinationer som man ofta inte kan se i Sverige.

Making my hair

Publicerad 2013-06-25 12:30:00 i Allmänt,

Tja tja bloggen! 

Riktigt kul att så många har kollat in min fantastiska modeblogg och tack alla älskade läsare för er härliga feedback. Igår hade jag en helt underbar dag på stan där jag gick o shoppade en massa nya kläder, jag bara älskar det!!! Bla köpte jag en sjukt schysst Tisha på dressman som ni kommer få se senare i veckan! :)

På kvällen drack jag lite champe (champange för er som inte kan alla awesome förkortningar) för att fira lite av mitt nya köp. Jag avslutade kvällen med att tända lite ljus och bara ha det allmänt bra.... Jag bara älskar det.

Jag har fått massor med frågor om mitt hår. Här är några utvalda: 
"åhhh Wenza hur får du ditt hår så fint..." - Kenta
"Kan inte du Wenza berätta lite mer hur du får ditt hår så fylligt.."  -Albin
" Jag har försökt i fler år nu, men kan inte få samma fyllighet som dig, hur gör du?" - Ulf

Eftersom det är så stor efterfråga på hur jag gör mitt fantastiskt fylliga hår, så kommer här en liten ihopklippt video om det. Tänk på att det är väldigt viktigt att ni läsare också gör lika snabba ryck när ni fönar håret, det är det som gör att det blir så bra grund i frisyren innan ni lägger i vax. 

 
 

Kommentarer

Postat av: jannebagare

Publicerad 2013-06-25 12:37:03

AAAAAHHHHHH
nu fårstör jag bättre!
detär så man gör!!

Postat av: Anneli

Publicerad 2013-06-25 13:55:49

Underbart!! :)

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-06-25 13:58:48

Det ser så lätt ut, det märks du är van vid ditt hår. Har du haft den frissan länge,, för enligt det fotot på första sidan (det är väl du) där är du helsnaggad.
Det är helbra att du skriver en blogg om alla viktiga vardagliga saker, fler som du säger jag.
thumbs up

Svar: Hejsan Camilla. Först och främst vill jag tacka dig för att du läser min blogg. Det stämmer att det är jag på "headern" & det var ca 5 år sedan jag hade den "looken". Dessutom försöker jag göra en "magnum-pose" som Ben Stiller gör i Zoolander. Tycker du att jag lyckats? Återigen tack och kärlek till dig! /Wenza
wenza.blogg.se

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2013-06-25 21:23:31

Så fint det blir.Kommer du visa hur man ansar sitt skägg med?Min man längtar till när du gör det.Snart hoppas vi här.Peace out

Svar: Hejsan Kära läsare :) Det är definitivt något som jag kan se om jag kan visa. Peace out.
wenza.blogg.se

Postat av: Emma

Publicerad 2013-06-25 22:13:35

Helt fantastiskt!!! Tack för att du delar med dig :-)! Vilken moviemaker, mycket dolda talanger du sitter inne på!

Postat av: Emma

Publicerad 2013-07-09 20:55:45

HAHAH jag dööör!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela