Glad midsommar !! - wenza.blogg.se

wenza.blogg.se

Jag är en svensk modemedveten kille som bara älskar mode. I min blogg kommer jag berätta om mina outfits och kommer även bjuda på några coola kombinationer som man ofta inte kan se i Sverige.

Glad midsommar !!

Publicerad 2013-06-21 15:04:58 i Allmänt,

Idag är det midsommar och det firas med god mat & dryck hos goa vänner.

Idag har jag valt en mer sommrig look nu när det är midsommar o allt. Skjortan har jag köpt i nåt köpcenter på Bali (200kr) byxor är från outleten i Höganäs (150kr) sen klockan är en Calvin Klein kopia från Malaysia (50kr) & tandborsten är från Apoteket (5spänn) . Totalt 405kr för en sån här snygg look! Otroligt!

Vilket plagg hade ni läsare helst velat ha?

Kommentarer

Postat av: kerstin

Publicerad 2013-06-21 17:14:55

Bandyjallingar, cykeltbrallor och käpp... a si senor!

Postat av: Emma

Publicerad 2013-06-21 20:37:27

Shit mannen - helt såld på din blogg redan!!!! Jag röstar på skjortan! Ha en fantastisk midsommar :-)!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela