ROSA INREDNING / PINK FURNISHINGS - wenza.blogg.se

wenza.blogg.se

Jag är en svensk modemedveten kille som bara älskar mode. I min blogg kommer jag berätta om mina outfits och kommer även bjuda på några coola kombinationer som man ofta inte kan se i Sverige.

ROSA INREDNING / PINK FURNISHINGS

Publicerad 2013-07-09 17:36:48 i Allmänt,

Tja tja bloggen
 
ååå shit alltså, har haft så mycket i mitt huvud på senaste så har inte hunnit uppdatera bloggen. FÖRLÅT / SORRY! 
 
Tack läsare till era härliga feedbacks med samtal & mails. Jag bara älskar er så mycket, vet inte om jag skulle kunna ha ett liv utanför mitt bloggande, shit asså! bara tanken är skrämmande... 
 
Hela veckan har jag fått samtal & mail om jag inte kan skicka lite tips på inredning i hemmet. Så jag var faktiskt ute på en shoppingtur i veckan o köpte massor med uuuuunderbara möbler/furnitures... GAAHHH Jag bara älskar möbler & inredning. Kan vara något av det bästa jag vet! 
 
Som ni vet är det SOMMAR, älskar man sommaren eller? ee jaaa..  o vilken färg passar bäst till sommar? jo , ROSA/PINK... eller ja det passar ju till vinter höst och spring också ! åååå jag vill köpa nåt rosa-plagg idag.. ska ut shoppa med polarna idag. 
 
Lite tips från mitt egna hem:
Sminklåda som jag bara proppar med mina fuktkrämer & rexona.. varje dag använder jag denna beauty... Flickvännen vill måla den i vitt, men ÖVER MIN DÖDA KROPP säger jag! Ibland måste man stå på sig asså..
 
Soffa, Köpte jag på Clas Ohlson i fredas, shit va bra den är.. undertill (som man inte ser på bilden) kan man gömma tidningar... Där har jag lagt Ikea-katalogen, King, se & hör.. men vill inte att sambon vet de, då får jag aldrig läsa i fred, SO NO MORE COMMENTS ON THAT...
 
 
 
Byrå, Detta schyssta bord har jag satt i vårt arbetsrum. Kan man bli mer inspererad än att sitta vid detta eller? SHIT ALLTSÅ , blir helt till mig över att bara skriva om det... 
 
Sängen, Detta är något jag verkligen rekommenderar. Shit om ni har sambo eller så, så kan det vara läge att börja era övertalningar redan nu. Men shit så nöjda vi är idag. Fattar inte hur vi kunde sova innan... KÖP KÖP !
 
Vill ni ha massor med helt seriösa & schyssta tips på inredning? Kolla då in OLA GIERTZ. Där har ni riktigt grymma saker för era hem. Ni kommer direkt till hemsidan genom att klicka på hans namn.
 
 
Vilken är din bästa sommarfärg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela