KALAS/PARTY - wenza.blogg.se

wenza.blogg.se

Jag är en svensk modemedveten kille som bara älskar mode. I min blogg kommer jag berätta om mina outfits och kommer även bjuda på några coola kombinationer som man ofta inte kan se i Sverige.

KALAS/PARTY

Publicerad 2013-07-01 17:50:00 i Allmänt,

Tja tja bloggen. 

Jag har saknat er så mycket... gaaahhh, men igår var jag iväg hela dagen och hann inte uppdatera, Sorry! 

Igår var jag hos min underbara siss (syster), Hon bara är så gryyym! Hon hade bakat dom mest awesomaste kakorna & jag bara älskar kakor/cookies. Det var nämligen hennes birthday, alla sjöng för henne och hon var så lycklig, jag bara älskar att se henne sådär lycklig/Happy. 
 
Som vanligt älskar jag när ni läsare bara sprider mej på fejjan, all kärlek till er. LÖVE YOU <3
Gilla min sida på facebook; www.facebook.com/WenzaBlogg så kommer ni bli uppdaterade varje gång nytt inlägg kommer ut.
 
Här är några schyssta bilder från Kalaset. 
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I missed you so much ... gaaahhh, but yesterday I was away all day and did not update, Sorry!

Yesterday I was at my wonderful siss (sister), she's just so gryyym! She had baked them most awesomaste cakes & I just love cakes / cookies. For it was her birthday, everyone sang to her and she was so happy, I just love to see her like that happy / Happy.

As usual, I love when you readers just spread myself on fejjan, all love to you. LÖVE YOU <3
Like my Facebookpage; www.facebook.com/WenzaBlogg 

Here are some awesome pictures from the Festival.

 

 
En kladdkaka, den var specialgjord med lowfat, så tydligen hur mycket man än åt av den så behövde man inte tänka på vikten. Shiiit min PT ringde igår och sa att jag inte fick gå på kalaset, men sen så berättade jag om detta lowfat-kalaset och han bara älskade att jag skulle gå! 

På kvällen grillade vi, guuuuuud så gott. Jag bara älskar att grilla, gör inte ni det? Jag åt den som ni ser ligger trea i högen, den var tydligen specialgjord för just mig! Den hade sånt här lowfat, min siss vet att jag tränar mycket så hon vet vad jag gillar, I LOVE YOU SISS! 
 
 
Älskar att grilla på vår nya grill! Det blev så himla gott!! MUMS. 
 
 

Till köttet hade vi inga kolhydrater. För detta är "No carbohydrates" - potatisar. Jag bara älskar dom, dom finns på knutpunkten i helsingborg. Tydligen kan man beställa dom på nätet nu också.. Måste bara checka in det asså. 
 
Självklart hade vi massor med Grönsaker/Veggies till det. Dessa gick hela familjen ihop och plockade i my Siss stora fina trädgård. Alla bara skrattade och vi hade det så underbart. JAG BARA ÄLSKAR DET:) 
 
 
Vad älskar ni läsare att äta? 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela