Dagens outfit / Todays outfit - wenza.blogg.se

wenza.blogg.se

Jag är en svensk modemedveten kille som bara älskar mode. I min blogg kommer jag berätta om mina outfits och kommer även bjuda på några coola kombinationer som man ofta inte kan se i Sverige.

Dagens outfit / Todays outfit

Publicerad 2013-07-10 08:17:46 i Allmänt,

Tja tja bloggen.

Jag blev så shoppsugen igår så jag o polarna stack en runda på stan. Jag bara älskar mina polare. Här har ni mins senaste inköp . Shortsen från pressbyrån & skjortan har jag faktiskt köpt av en vän. Han hade den igår när vi shoppade, åååå så snygg den va, så klart jag köpte den av honom.

Notera också att jag fått inspiration av Ernst.K . Jag ska nämligen gå barfota idag! Jag bara älskar att gå barfota. GAAHHH

Ikväll kommer jag lägga ut "5 things you didnt know about me" så kika in en runda då också!

tja tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela