ALLSÅNG / SING-ALONG - wenza.blogg.se

wenza.blogg.se

Jag är en svensk modemedveten kille som bara älskar mode. I min blogg kommer jag berätta om mina outfits och kommer även bjuda på några coola kombinationer som man ofta inte kan se i Sverige.

ALLSÅNG / SING-ALONG

Publicerad 2013-07-03 18:00:00 i Allmänt,

Tja tja bloggen. 
 
Följ varje steg på min Facebooksida .

Igår var en helt uuuuuuuunderbar dag. <3 

Igår var jag och min flickvän i Stockholm!!!! FATTA LIXOM, HUFUDSTADEN!! Vi fick gratis tickets till Allsång på skansen! JAG BARA ÄLSKAR ALLSÅNG!
 
Helt sjukt alltså, jag var inne på Coop i måndags och köpte ett kexchocklad och han som jobbade i kassan kände igen mig från bloggischen. (Tack leffe!! ) Så han frågade om jag inte kunde skriva Coop och länka det på min blogg, vilket jag gör nu... o så skulle jag få 2 biljetter/tickets till Allsång på skansen. Jag bara "guuud va härligt" "lätt jag gör". 

Så igår var jag i Stockholm, jag bara älskar Stockholm och såg min favvis Måns ZELMERLÖW... shit asså vad han är bra & YOHIO då, den grymma/awesommaste människan jag sett asså, han är ju bara för jäkla bra asså. Dom kläderna måste jag bara fixa, shit va han kan klä sig alltså... 

Kan tänka mig att många av er läsare blev rätt chockade att se mig på första raden igår ;). För er som missade programmet kan ni se video från kvällen nedan. Jag kommer in i bild ca 1.40 minuter in i filmen :) ÅÅÅÅ SÅ JÄVLA FRÄCKT ATT VARA MED I TV ASSÅ.-.... Jag saknar redan Stockholm!! 
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

Tja tja blog.

Yesterday was a completely uuuuuuuunderbar  day. <3

Follow me on Facebook

Yesterday was my girlfriend and I got free tickets to Sing-along at Skansen! I JUST LOVE SING-ALONG!
 
Totally sick then, I was inside the Coop on Monday and bought a kexchocklad and he knew me from bloggischen. So he asked if I could write coop and link it on my blog o I would get 2 tickets / tickets to Sing-along at Skansen. I just "my goooood huh Beautiful" "light, I do."

So yesterday I was in Stockholm, I just love Stockholm and so my favvis Måns Zelmerlöw ... shit asså what he is good at his job & YOHIO then, the man is just too damn good then. They clothes I have to just fix, shit eh he can dress that is ...

Can imagine that many of you readers were correct shocked to see me in the front row yesterday;). For those who missed the program you can see video from the evening below. I come into the picture about 1:40 minutes into the movie :) YYYY SO FUCKING INSOLENTLY TO BE WITH IN TV Assa. - .... I already miss Stockholm!!

 
 

Kommentarer

Postat av: Marco

Publicerad 2013-07-03 18:17:01

Hahaha

Postat av: christina

Publicerad 2013-07-06 19:47:23

du är sjuk :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela