WHY MÅNS ZELMERLÖW WHY!?!? - wenza.blogg.se

wenza.blogg.se

Jag är en svensk modemedveten kille som bara älskar mode. I min blogg kommer jag berätta om mina outfits och kommer även bjuda på några coola kombinationer som man ofta inte kan se i Sverige.

WHY MÅNS ZELMERLÖW WHY!?!?

Publicerad 2013-08-14 18:00:00 i Allmänt,

Hej bloggen, 

Idag är en väldigt mörk dag! Nyligen bestämde sig min gode vän Måns Zelmerlöv (@manszelmerlow) att sluta som allsångsledare. Det är helt sjukt!!! GAHHH! Jag är så besviken så jag döööööör. Här har man suttit bänkad framför scenen VARJE tisdag, VARJE MÅNS, VARJE! O sen helt plötsligt så bara ska du sluta. Jag känner mig helt tom! Vad ska man göra nu lixom. Jag funderar fan på att sluta blogga! SHIIT! 
 

Jag kommer sakna dig något oerhört MÅNS! !!!! !! Hur kan du... 

Här är min absoluta favorit, Du Måns ihop med Danny, två av mina favvisar.



Känner inte ni er svikna mina läsare? Hjälp mig ! 
 

Kommentarer

Postat av: Steningefredin

Publicerad 2013-08-15 18:26:29

Jag kommer också sakna denna Måns i rutan varje tisdag. Vet inte vem som kan mantla Måns.
Vad säger du om att träffas över ett glas rött och diskutera detta mer?
Kram

Svar: Tack Steningefredin för du delar med dig av dina tankar! Jag tycker det låter som en helt ypperlig ide att träffas över ett glas rött och snacka igenom vem vi vill ha som allsångsledare. Låter som en helkväll! <3
wenza.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela