TANDLÄKARE / DENTIST - wenza.blogg.se

wenza.blogg.se

Jag är en svensk modemedveten kille som bara älskar mode. I min blogg kommer jag berätta om mina outfits och kommer även bjuda på några coola kombinationer som man ofta inte kan se i Sverige.

TANDLÄKARE / DENTIST

Publicerad 2013-08-06 17:58:35 i Allmänt,

Tja tja bloggen. 

Shiiit asså, idag har jag vatt hos tandläkaren. GAAAAHHH. Jag hamnade i grupp 1 som är den bästa riskgruppen, så jävla sköönt. Tack Petra för att du gjorde mina tänder så fina idag <3 Jag bara älskar dig!!
Här kommer några schysst bilder från besöket. Älskar er mina läsare, ! <3
En förväntansfull Wenza....
 
Wenza med en blick över redskapen....
 
Jag bara älskar tandläkarstolen... GAAAAHHH SÅ SKÖNA, var kan man köpa dom undrar jag?
 
Före och efter. Shit alltså Petra, du är så jäääääävla grym. TACK! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela