Semester / Holiday - wenza.blogg.se

wenza.blogg.se

Jag är en svensk modemedveten kille som bara älskar mode. I min blogg kommer jag berätta om mina outfits och kommer även bjuda på några coola kombinationer som man ofta inte kan se i Sverige.

Semester / Holiday

Publicerad 2013-08-05 17:49:00 i Allmänt,

Tja tja bloggen! 

Jag och min älskling har varit iväg på en Sverige "roadtrip" nu i 3 veckor, oooo vad jag älskar roadtrips. Måste bara passa på att tacka Toyota som sponsrade vår resa, shit vilken fräsch bil vi hade på vår tripisch, la upp en bild nedan... Utan dom hade inte denna grymt dyra roadtripen varit möjlig TACK! 
 
Sorry för att jag inte uppdaterat, men jag behövde bara komma iväg o lämna o tänka på nåt annat asså, please forgive me (BTW Jag bara älskar Bryan Adams - Please forgive me, no doubt the best tryckarlåten ever!!! ). 
Jag tänkte att ni skulle få se ett grymt bra fotkollage på min vacation här. Sen i veckan har jag gjort några grymt bra photoshots i Helsingborg med några grymma outfits. Som vanligt vill jag be er sprida min blogg vidare. Lättast är om ni lägger in min hemsidadress www.wenza.blogg.se i er facebookstatus, då skulle jag vara evigt tacksam. Jag bara älskar er ! <3 

Foto från vår "roadtrip/vacation/holiday":
 

Bilen vi åkte i, återigen tack Toyota, håller helt med er, My Toyota is fantastic :D <3

Jag bara älskar sockervadd--- GAHHH. Detta är från Skansen/Stockholm
 
Sockarvadd på Liseberg <3
 
Sockervadd på en parkbänk utanför Böda Camping, som vi var tillsammans med Leffe & Tove som vi lärde känna här. Skiiiit vad jag saknar er!!! <3
 
Sockervadd på en parkbänk utanför Ullared. Lise & Tage ville inte vara med på bilden (Tage sa att han var rädd att bli igenkänd. Han skulle bara veta hur jag har det, LOL ) 
 
GAAAAAHHHH, 12 kilos grisajävel på kroken, det tog 6 timmar att dra upp den!!!!!!!!!! Jag bara älskar att fiska
 
En förväntansfull Wenza timmar innan Rihannas konsert. Tack Rihanna för du gjorde vår semester. Och att du tog in oss backstage sen va helt enormt stort!! TACK , Vi ses i Vegas baby! <3
 
Wenza är i hufvudstaden, Jag bara älskar gröna linjen på T-banan. <3
 
Kan ju inte bara ha semester, fick jobba lite också! Min flickvän (H) ville inte vara med i bild, så jag fick ta bort H:s huvud. Älskar att jobba <3
 
Vi åkte kärlekstunnlen på Gröna Lund, eller som man säger här Grönan. Jag bara älskar Grönan <3 H ville inte vara med i bild, så fick göra en liten sensur i photoshop. 
Avslutade semestern med Benza, Shiiiit mannen vilken Crazy kväll, wow, måste vi bara göra om! 
 
Skål <3

Vad har ni läsare gjort på semestern? <3
 
 
 
 
  

Kommentarer

Postat av: Henke

Publicerad 2013-08-06 00:27:01

Fantastiskt Wenza. Fråga: I vilken stad smakar egentligen sockervadden allra bäst? Ps. vilket torrschampo hade du valt om du hade haft krulligt hår?

Svar: Tja Tja Henke. Vad kul med lite relevanta frågor! Jag skulle vilja säga att sockervadden med den miljön vid Böda Camping var outstanding! Sen att jag fick äta den ihop med min skatti & våra två nya vänner var en bonus. Till din fråga angående torrschampo så hade jag lätt kört på det som Vecko Revyn tipsade om 2008 (se länk: http://www.veckorevyn.com/Smink/Test-Torrschampo), Kisby dry schampo, 79 kr. Jag bara älskar den! Sen om du vill ha fler tips så har du ju även http://www.torrschampon.se/. Lycka till krylletott!
wenza.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela