NIGHT IN HELSINGBORG - wenza.blogg.se

wenza.blogg.se

Jag är en svensk modemedveten kille som bara älskar mode. I min blogg kommer jag berätta om mina outfits och kommer även bjuda på några coola kombinationer som man ofta inte kan se i Sverige.

NIGHT IN HELSINGBORG

Publicerad 2013-08-13 08:02:10 i Allmänt,

Tja tja bloggen

Här kommer mer inspiration från Helsingborg.... Jag bara älskar min stad <3 den får mig att se så bra ut.

Älskar er läsare, hjälp mig att bli större. Lägg min hemsidadreass på er Facebook och dela min bloggisch vidare <3

Kommentarer

Postat av: spoon

Publicerad 2013-08-13 11:20:42

Tänk att vi träffas på lördag
Ahhh bara längtar
Big fan

Svar: Det ska bli skoj spoon! :D aaahhhh
wenza.blogg.se

Postat av: Nillasalexandersson

Publicerad 2013-08-13 21:58:46

Du är vacker Wenza!

Svar: tack <3
wenza.blogg.se

Postat av: spoon

Publicerad 2013-08-14 09:51:52

blir kul på lördag tänk att få se
wenza moves live allså
shit va spännande kommer inte kunna bajsa på hela veckan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela