Monday - wenza.blogg.se

wenza.blogg.se

Jag är en svensk modemedveten kille som bara älskar mode. I min blogg kommer jag berätta om mina outfits och kommer även bjuda på några coola kombinationer som man ofta inte kan se i Sverige.

Monday

Publicerad 2013-08-19 13:55:00 i Allmänt,

Tja tja bloggen 

Idag är det måndag och jag bara älskar måndagar. Sitter just nu på lunchen & käkar en nyttig färdigrätt från Findus. Shiiit alltså jag trodde aldrig det skulle vara möjligt för mig att bli sponsrad från olika saker. Men jag gick in i affären och dom kände igen mig direkt och där fick jag en hel findus schnitzel-färdigrätt. Kolla in deras awesome rätter HÄR. Som sagt det är första dagen på en helt ny vecka med nya möjligheter. Denna veckan kommer jag planera inför min stora höstplåtning... shiiiit den kommer bli så jädrans awesome. En bild som jag verkligen kommer att ta är när jag är på Sofiero och står bland de färglada buskarna där och gör min bluesteel-pose, ÅÅÅÅ jag vill ju bara göra den nu!! Sen ska jag även ta upp min träning igen. Jag har planerat in med min PT & han ska köra så jävla hårt med mig, GAHHH kommer bli så fit till sommaren 2014!! ..
 
Ha en superbra måndag alla mina lovely läsare runt om i världen. Som vanligt uppskattar jag om ni delar mina inlägg på facebook & även för er som inte vet det har jag en helt egen facebook-fan-page. <3 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2013-08-20 11:24:43

Jag älskar också måndagar, min absolut favorit dag på veckan.. Jag bara älskar den, precis som du.
Ville bara säga att jag gillar din blogg, den förgyller min tillvaro.
Kram Veronica

Svar: Tack Veronica - Jag älskar att du älskar <3 /W
wenza.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela