Im back!!!! - wenza.blogg.se

wenza.blogg.se

Jag är en svensk modemedveten kille som bara älskar mode. I min blogg kommer jag berätta om mina outfits och kommer även bjuda på några coola kombinationer som man ofta inte kan se i Sverige.

Im back!!!!

Publicerad 2013-08-03 22:04:38 i Allmänt,

Tja tja bloggen!!

Saknat er!! Shiiiit ASSÅ !
Snart kommer jag lägga ut fler inlägg & ge er hela storyn bakom varför det varit uppehåll på bloggischen! Åååå saknat er så mycket & tack för alla "krya på dig"sms! Kärlek!

Nästa vecka kör jag igång igen & snälla sprid till era älskade vänner! Lööööööve to ya all!!

/Wenza

Kommentarer

Postat av: Robin

Publicerad 2013-08-05 12:55:03

Haha längar!

Postat av: T

Publicerad 2013-08-05 12:56:08

Du är varmt välkommen tillbaka Wenza!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela