Hven - Utflykt - wenza.blogg.se

wenza.blogg.se

Jag är en svensk modemedveten kille som bara älskar mode. I min blogg kommer jag berätta om mina outfits och kommer även bjuda på några coola kombinationer som man ofta inte kan se i Sverige.

Hven - Utflykt

Publicerad 2013-08-29 18:03:00 i Allmänt,

Tja tja bloggen 

Gahhhhh har inte hunnit uppdatera er på mitt AWESOME live, sorry folks! :S Men just nu har jag så mycket inför höstplåtningen, my next trip to Canada (Jag bara lääääängtar) & alla mailförfrågningar om möte m.m. Shiiiit alltså hade jag vetat att det skulle vara så här hektiskt att blogga så hade jag aldrig startat. Helt CRAZY! 

Senast jag visade mina underbara nails blev det bara sån jävla dålig feedback & alla bara klagade på att jag hade bitit på naglarna och hur fan man kunde göra sina nails så korta. Jag respekterar både negativ & positiv feedback. Så jag ber om ursäkt för detta & ska göra mina nails bättre nästa gång! LÖÖÖVE U LÄSARE <3! 
 
I helgen va jag på Hven! ÅÅÅÅÅÅ SHIIIIT! jag bara älskar HVEN! O Whiskey där är helt faaa aa aa ntastisk. Shit vad jag bara älskar livet! 

Här är några awesome pics som min Photografer tog på mig i några awesome miljöer.. 

Älskar er <3 
 

Kommentarer

Postat av: Magdalena

Publicerad 2013-08-29 21:33:09

Gud vilket liv du lever. Väldigt intressant att följa din vardag via din blogg. Tack!!

Svar: Jag vet, det är helt Crazy! Tack för du läser den <3
wenza.blogg.se

Postat av: M

Publicerad 2013-08-29 22:11:11

Hahaha älskar din blogg!!!!!

Svar: Tack M, jag älskar dig :)
wenza.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela