HOW TO BRUSH MY TEETH - wenza.blogg.se

wenza.blogg.se

Jag är en svensk modemedveten kille som bara älskar mode. I min blogg kommer jag berätta om mina outfits och kommer även bjuda på några coola kombinationer som man ofta inte kan se i Sverige.

HOW TO BRUSH MY TEETH

Publicerad 2013-08-14 08:15:00 i Allmänt,

Tja tja bloggen. 

Tack för alla era varma ord om min senaste outfits "Fashion in Helsingborg". Jag fick några spännande mail om samarbete framöver. GAHHHH HOPPAS HOPPAS! <3

För ett tag sedan gjorde jag en helt grym/awesome video om hur jag gör mitt hår. Den fick sjukt mycket "likes" och då tänkte jag ett steg längre och ville visa er läsare hur jag gör så att jag har så fantastiskt fina och vita tänder utan några "fusk"-products. 
 
Ni som missade min "Making my hair" kan klicka på länken så hittar ni den. 


Här kommer "How to make your teeth white" 


 
Hur gör ni när ni borstar era tänder? 
 

Kommentarer

Postat av: Colgate

Publicerad 2013-08-14 15:53:48

Hur skulle du se om vi ville ha med dig i en reklamfilm om vitare tänder? Man ser tydligt hur talangfull du är!

Svar: Jag är mer än gärna med i en reklamfilm Colgate <3. :)
wenza.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela