FASHION IN HELSINGBORG - wenza.blogg.se

wenza.blogg.se

Jag är en svensk modemedveten kille som bara älskar mode. I min blogg kommer jag berätta om mina outfits och kommer även bjuda på några coola kombinationer som man ofta inte kan se i Sverige.

FASHION IN HELSINGBORG

Publicerad 2013-08-12 18:30:00 i Allmänt,

Tja tja bloggen. 

Jag o min great photographer va ute på stan och tog lite random bilder. Shiit alltså vilka underbara poses jag fick. Ååååååå vad jag älskar dig min photographer!! Du får även mig, Wenza att se AWESOME ut! :) <3

Kvällens outfit fick jag underbar inspiration av min bloggkollega @COLIN  Shiiit vilken stilig man & vilka outfits killen har, GAAAAALET, GAHHHHH! 

Här har du några schyssta shots.

Vilken bild är din favvis? 
 
Bild 1 - "Another Brick in the wall" 
 
Bild 2 - "Classic pose" 
 
Bild 3 - "Stretching goes crazzeeeyy" 
 
Bild 4 - "Nice ass broooo..."
 
Bild 5 - "Underground"
 
Bild 6 - "Philosophize"
 
Bild 7 - "Hottie"
 
Bild 8 - "Bensax"
 
Bild 9 - "Cool mate going down under" 
 
Bild 10 - "Rest with style" 
 

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2013-08-12 18:51:56

Bild 8!!! OMG vad smexxxiiii du är där.
Fast borde den inte kallas Benzax eller till och med Wenzax? :))) <3333 puss

Svar: Tack tack Annika <3 Helt rätt, självklart skulle bilden ha kallats Wenzax, hur kunde jag göra sånt fel... GAHHHH .. Tack för din kommentar - Älskar dig min läsare !
wenza.blogg.se

Postat av: Terese

Publicerad 2013-08-12 19:08:39

Min röst lägger jag på "Cool mate going down under" hahaha

Postat av: Andy

Publicerad 2013-08-12 19:18:53

Lätt nr 10 !! :D Keep it up

Svar: Håller med, en riktigt fin bild <3 Kärlek!
wenza.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela