2014 !! GAHH - wenza.blogg.se

wenza.blogg.se

Jag är en svensk modemedveten kille som bara älskar mode. I min blogg kommer jag berätta om mina outfits och kommer även bjuda på några coola kombinationer som man ofta inte kan se i Sverige.

2014 !! GAHH

Publicerad 2014-01-02 11:09:07 i Allmänt,

Tja tja Bloggen!

Jag vill börja med att önska alla mina readers en god fortsättning <3

Igår började jag mitt nya liv. Jag bara älskar mitt nya liv. <3 Dagen började jag med att äta ett helt wonderful salladshuvud , åååå jag kan äta hur många salladshuvud som helst!! Hur kan jag ha startat min dag annorlunda tidigare??!!

Idag ska jag schoppoholic Wenza gå lite på stan/Town o se om där är några nya plagg som jag kan använda på blogg-galan i Berlin & ELLE galan!!! <3

Vad ska du göra idag?

Älskar er mina läsare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela