Söndagsoutfit - wenza.blogg.se

wenza.blogg.se

Jag är en svensk modemedveten kille som bara älskar mode. I min blogg kommer jag berätta om mina outfits och kommer även bjuda på några coola kombinationer som man ofta inte kan se i Sverige.

Söndagsoutfit

Publicerad 2013-10-20 10:30:00 i Allmänt,

Tja tja bloggisch
 
Här är dagens outfit. 

Jag bara älskar blåa nyanser i höstmörkret, tycker man får ut så mycket mer av sitt ansikte om man bär blått. 

Vad tycker ni?
 
*******************************************************************************************************
Hi hi bloggisch

Here is today's outfit.

I just love the shades of blue in the darkness, you get more out of their face if you wear blue.

What do you think?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela